ВСП ЗГЕФК ЗНУ ЗНО,Навчальна робота,Новини ⚡️ Які документи потрібні для реєстрації на НМТ-2025?

⚡️ Які документи потрібні для реєстрації на НМТ-2025?

Щоб успішно зареєструватися на національний мультипредметний тест, кожен вступник має підготувати (https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/Vymogy-do-dokumentiv_2025.pdf) та завантажити необхідні документи.

📌 Обов’язкові документи:
🔵 Паспорт або ID-картка (або інший документ, що посвідчує особу).
🔵 Документ про освіту:
• Для випускників 2025 року – довідка з місця навчання, у якій зазначено, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році.
• Для випускників минулих років – атестат або інший документ про освіту (фаховий молодший бакалавр, молодший спеціаліст, вища освіта тощо).

🔵 РНОКПП (ідентифікаційний код) або документ, що підтверджує його відсутність.

📌 Додаткові документи (за потреби):
🟡 Документи, що підтверджують спеціальні умови для осіб з особливими освітніми потребами.
🟡 Нотаріально засвідчений переклад освітніх документів (для випускників закордонних закладів освіти).
🟡 Довідка про мову навчання, якщо вступник планує складати тест однією з мов національних меншин.
🟡 Документ, що підтверджує необхідність реєстрації на додаткову сесію у разі поважних причин.

⚠️ Важливо:
📂 Файли мають бути у форматі .png або .jpg, розміром не більше 1 МБ.