Методична проблема, над якою працює коледж:
Формування конкурентоспроможного майбутнього фахівця шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання та підвищення якості освіти
Мета методичної роботи коледжу:
- забезпечення якості освіти відповідно до ліцензійних умов надання освітніх послуг, державних освітніх стандартів з врахуванням потреб стейкхолдерів.
- забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників та безперервного процесу набуття ними нових та вдосконалення раніше набутих компетентностей, необхідних для професійної діяльності;
- сприяння вдосконаленню застосування педагогічними працівниками сучасних інформаційно-комунікаційних та інноваційних освітніх технологій.
- забезпечення рівного доступу учасників освітнього процесу до навчально-методичних матеріалів шляхом формування сучасного відкритого електронного інформаційно-освітнього середовища коледжу.
Основні напрямки методичної роботи коледжу:
- подальше впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність викладачів коледжу;
- вдосконалення роботи з дистанційного навчання на платформі Google Classroom;
- моніторинг якості надання освітніх послуг та пошук шляхів її підвищення;
- проведення акредитації освітньо-професійних програм;
- спрямування і координація роботи циклових комісій коледжу;
- розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик у навчально-виховний процес;
- створення навчально-методичних комплексів забезпечення навчальних дисциплін;
- розробка і впровадження в практику роботи циклових комісій методичних рекомендацій, положень щодо вдосконалення науково-методичної роботи, професійної підготовки майбутніх фахівців;
- сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення організаційних умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів;
- залучення викладачів та студентів до навчально-методичної, науководослідної роботи;
- надання методичних консультацій викладачам.
Основні форми методичної роботи в коледжі:
- засідання методичної ради коледжу;
- засідання циклових комісій;
- методичні консультації;
- тижні циклових комісій;
- відкриті заняття;
- розробка і вдосконалення комплексів навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- створення навчально-методичних матеріалів.